25 Aralık 2013 Çarşamba

Yeni Yıl İçin Hediye Önerileri

Hazır yeni yıl yaklaşırken sizinle güzel bir hediye rehberi paylaşmak istedim. Malum blogun konusu güzellik-makyaj olunca, ben de kozmetik ürünlerden oluşan bir liste hazırladım (yoksa daha önerilerim sayfalarca uzar giderdi...) 


Buradan kız arkadaşlarınız, kardeşleriniz veya anneleriniz için güzel alternatifler bulabilirsiniz diye umuyorum.

Rujlar: 
Rengarenk rujlara kim hayır diyebilir ki? Hele ki tasarımları da böyle şıksa! Aşağıda gördüğünüz MAC ve Clinique setler yeni yıla özel çıkartılmış. Too Faced La Creme ise geçtiğimiz gün Sephora'da uzun uzun incelediğim ve tasarımına bayıldığım bir ruj oldu!
.
Yeni Yıl için Hediye Önerileri
.
MAC Stroke of Midnight Set: Bu setlerin içinden ruj, lipgloss ve dudak kalemi çıkıyor ve bütün bunlar çok şık bir makyaj çantasının içinde geliyor. Bu setin farklı renk seçenekleri de mevut, fiyatı 145 TL.

Clinique Whole Lotta Candy Chubby Stick Rujlar: Bu şirin rujlar, 3'lü set halinde satılıyorlar ve şeker ambalajını andıran bir görünüme sahipler. Açıkçası renk seçimleri benim zevkime hiç hitap etmiyor ama hediye alacağınız kişi bu tür renkleri seviyorsa güzel bir alternatif oalcağını düşünüyorum. Bu setin fiyatı 69 TL.

Too Faced La Creme Rujlar: Ne yazık ki bu güzel rujların yeni yıla özel bir setleri yok, ancak ambalajlarının şıklığı ve renk seçenekleri ile muhteşem bir hediye olacaklarını düşünüyorum. Yapı olarak yumuşacıklar (en azından mağazada denediğim kadarıyla öyleydi!) O kadar beğendim ki, benim de wishlistime giriş yapmış olabilirler! Fiyatları 60-70 TL arasında diye hatırlıyorum.

Fırçalar: 
Makyaj yapmayı seven herkes fırçaların ne kadar önemli olduğunun farkındadır, hediye almak için özellikle ihtiyacı olanlar için güzel bir seçenek olduklarını düşünüyorum.
.
Yeni Yıl için Hediye Önerileri
.
Real Techniques Fırçalar: Real Techniques fırçalar bu yılın en gözde ürünlerinden oldu diyebiliriz. Türkiye'de ne yazık ki bütün setlere ulaşamıyoruz ancak cesaretiniz varsa Feelunique veya Cloud10 gibi sitelerden getirtebilirsiniz. Özellikle yeni çıkan Sam's Picks isimli set güzel bir seçenek olacaktır! (Ben FeelUnique'den RT fırça almıştım, tam bir haftada gelmişti, ancak eminim şu anda 'yeni yıl' yoğunluğu vardır, eğer riske atamam derseniz Kozmela'da 2 çeşit Real Techniques set satılıyor.) Fiyatları değişken, internetten araştırmanızı öneririm.

MAC Stroke of Midnight Brush Kit: Şık bir çantanın içinden çıkan MAC fırçalar eminim pek çok kişinin yüzünü güldürecek bir hediye olur. Ancak uyarmalıyım MAC'in set halinde satılan fırçalarının, kalite olarak tek tek satılanlara oranla daha düşük olduğu söyleniyor. Yine de set halinde olması güzel bir hediye seçeneği yaratabilir diye düşünüyorum. Fiyatı 155 TL.

Ecotools Fırçalar: Ecotools fırçalar, biraz daha uygun fiyatlı bir alternatif arayanlar için uygun olacaktır. Setler yaklaşık 40 TL civarında diye hatırlıyorum, bu fiyat aralığında alabileceğiniz en iyi fırçalar diyebilirim.

Allık: 
Allık, hiç makyaj yapmayan birinin bile ara sıra yüzüne renk katmak için kullanabileceği bir ürün, hazır almışken de şirin bir ambalajı olsun öyle değil mi? (Hatta araya bir tane de aydınlatıcı kattım!)
.
Yeni Yıl için Hediye Önerileri
.
Too Faced Candlelight Glow Aydınlatıcı: Bu aydınlatıcıyı geçtiğimiz gün denedim ve bayıldım! Hem çok şık bir tasarıma sahip, hem de çok doğal bir aydınlık görünüm katıyor yanaklara.  Bunu makyajla arası olmayan biri bile yüzüne sağlıklı bir parlaklık katmak için seve seve kullanabilir diye düşünüyorum.

Too Faced Sweethearts Perfect Flush Brush: Renginin güzelliğini geçtim, böyle şirin bir ambalaja sahip olması bile onu güzel bir hediye seçeneği yapıyor!

Benefit Rockateur: Benefit'in bu allığı, her tengine yakışacak joker bir allık! Cilde sağlıklı bir ışıltı ve renk katmasının yanı sıra ambalajı da çok şirin! Her an kendime hediye olarak alabilirim!

Nars Orgasm: Nars'ın en meşhur allığı! Hatta hediye alacağınız kişide olmadığına emin olun...daha pek çok renk seçeneği mevcut. Fiyatı yaklaşık 80 TL.

The Balm Instain Allık Houndstooth: Herkese yakışabilecek bir renk olduğunu düşündüğümden özellikle Houndstooth'ı seçtim, diğer allıklara oranla uygun fiyata sahip ancak en az onlar kadar kullanışlı!

Makyaj Setleri: 
Makyaj malzemesi alacağım, ancak daha büyük bir hediye almak istiyorum diyenlere için setler güzel alternatif oluşturacaktır.
.
Yeni Yıl için Hediye Önerileri
.
The Balm Balm Voyage: The Balm markasının yeni paleti 'Balm Voyage' Gratis raflarında yer aldı, ve güzel bir hediye seçeneği oluşturacağını düşündüğümden bu listeye dahil etmek istedim. Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 75-80 TL civarında.

Clinique Party Favours Set: Clinique'in bu setinde yok yok! Oldukça kullanışlı bir hediye olabileceğini düşünüyorum. Fiyatı 99 TL.

Bobbi Brown Old Hollywood Set: Bobbi Brown her zaman iyi bir hediye seçeneğidir! İçindeki renkler özellikle çalışan kadınlar için oldukça uygun, natürel tonlardan oluşuyor. 

Lancome Hypnose Maskara Set: Lancome'un bu setinde, meşhur makyaj temizleyicisi Bi-Facil, göz kalemi ve Hypnose maskara yer alıyor. Fiyatı 60-70 TL arasında.

Parfüm: 
Hediye demişken, parfümlerden bahsetmemek olmaz tabii ki...Aşağıdakiler tamamen kişisel seçimlerim, siz hediye alacağınız kişinin zevklerini göz önünde bulundurarak seçim yapmaya özen gösterin.
.
Yeni Yıl için Hediye Önerileri
.
Lolita Lempicka: İlk çıktığından beri ara vererek de olsa kullandığım, çok sevdiğim bir parfüm. Şekerli ancak insanı boğmayan bir kokusu var, elma şeklindeki mor şişesi ise parfüm bitince atmaya kıyılamayacak cinsten!

Guerlain Shalimar: Guerlain parfümlerinin kalitesi tartışılmaz, Shalimar ise en klasik kokularındandır. 

Jean Paul Gaultier Classique: Ben bu parfümü kış aylarına çok yakıştırıyorum! Tende durdukça pudramsı notaları ön plana çıkıyor ve gün boyu size eşlik ediyor. Ancak uyarmalıyım 20'li yaşların başında biri için fazla ağır kaçabilir...

Chloe, Love Chloe Eau Florale: Chloe'nin parfümlerini çok sevdiğimi her fırsatta dile getiriyorum, buraya yeni çıktığı için Eau Florale'i koydum ancak Chloe'nin bütün parfümleri feminen ve romantik!

Bazen binlerce seçeneğin arasından hediye seçmek çok zor olabiliyor! Bu listede 'bana hediye gelse keşke' dediğiniz bir şeyler var mı? öyleyse size hediye almak isteyen, ancak ne alacağını bilmeyenlerle bu yazıyı paylaşabilirsiniz! Herkese mutlu haftalar...




Read