23 Aralık 2013 Pazartesi

Biraz Yaratıcılıkla Kişiye Özel Yılbaşı Hediyeleri Yaratmak İster Misiniz?



Öncelikle noel ağacının büyük hayranı olduğumu söyleyerek konuya giriş yapmak istiyorum. Biliyorum dini bir simge ama o ışıl ışıl ağacı gördüğüm zaman içimden şarkılar söylemek geliyor. 

Neyse, asıl konumuz sizin elinizden çıkmış kişiye özel hediyeler yaratmak. Ben bu tarz hediyeleri almayı da vermeyi de çok severim. Çevrenizde benim gibi tanıdıklarınız varsa bu yılbaşı onlar için şöyle hediyeler hazırlayabilirsiniz mesela...

İçi meyve ve misket limonu dolu vodka. Yılbaşı gecenize çok yakışacaktır.

İstediğiniz renk bir kovanın içine yerleştirdiğiniz mısır patlakları, kurabiyeler, şekerler...

Şirin bir kupa içinde çikolata

Hanım kızlarımız için kavanoz içine yerleştirilmiş oje ve bilumum manikür malzemeleri :)

Ekmek ve reçel - bu basit tasarım benim favorim...

Bakkaldan topladığınız tüm şeker ve çikolatalardan yapılmış kızak şeklinde bir tasarım

Hediyeyi vereceğiniz kişinin en sevdiği kek karışımı...