25 Ocak 2014 Cumartesi

Sevgililer Günü Hediye Jesti

Maalesef sevgililer gününe yaklaştığımız şu günlerde kız arkadaşımla kavga ettik ve ilişkimize doğru tabir ile bir süre ara verdik. Aslında bu benim kararım değildi ve tamamen kendisi arzu etti. Bende onun bir süre kafasını dinlemesi için kabul ettim ama çok fazla uzatmak kararında da değilim. Yaklaşan sevgililer günü bizim için daha doğrusu barışmak için benim adıma iyi bir fırsat oldu.
Ona internetten sevgiliye alınacak hediye alternatifleri gibi konulara bakarak farklı çılgın hediyeler ve fikirler aramaya başladım. Sonra gördüm ki en güzel barışma hikâyesi bende saklı. Peki, hediye olarak ne alsam diye bakarken geçen sene birinin sevgilisine aldığı meyve çiçekleri ve kek çiçeklerinden oluşan aranjmanı gördüm. Üstelik kızın tam o hediyeyi alırken fotoğrafları da vardı blogda ve çok samimi fotoğraflardı. Neden olmasın dedim kendi kendime. Hem ben her zaman kız arkadaşıma kilo ver kilo ver deyip başının etini yerdim. Bu kez ise ona daha çok yedirmenin peşine düşeyim dedim, belki mutlu olur.
Şaka bir yana birkaç firma araştırması yaptım ve en son istediğim gibi kek sepetlerinin Lezzetli Hediye adresinde olduğunu gördüm. Hemen firmayı aradım ve ayrıntılarını sordum. Açıkçası kapısına kadar istediğim saatte gönderiyorlarmış. Buna oldukça şaşırdım ben öyle olduğunu hiç sanmıyordum. Neyse siparişimi verirken kadın bana kız arkadaşımın ismini sordu. Ben de şaşırıp neden olduğunu sorduğumda bir sürprizimiz var dedi. Meğerse kek çiçeklerinin üstüne çikolata ile kız arkadaşımın ismini yazıp daha özel hediye olarak sunmayı amaçlıyorlarmış. Bu fikre bayıldım diyebilirim.
Daha sonra ise sevgililer gününde en erken saat diliminde gönderilmesini istedim. Ben özellikle o gün ilk uyandığında birden onu görsün istiyorum karşısında ve güne tatlı bir şekilde başlasın. Zaten daha sonra evinin önünde yapacağım serenatları anlatıyor olurum size. Umarım ilk güne bu şekilde tatlı başlayıp, daha sonrasında da bu şekilde tatlı bir son ile mutluluğumuzu paylaşırım. Her şey güzel olacak hissediyorum.