2 Ocak 2014 Perşembe

Hareketli Fotoğraf Sürprizi

Kız arkadaşımla tatil nedeniyle bir süre ayrı kalıcaktık ve ona bir sürpriz hazırlamaya karar verdim tabi ki en güzel sürpriz ayrı kalmamamız olsa da , elimden bu gelmiyordu. Benimde aklıma şöyle bir fikir geldi; hobilerimden biri fotoğrafçılık ve bu konuda oldukça zaman harcıyorum ve aynı oranda zevk alıyorum . Bunun beni yansıttığını düşünüyorum ve sürprizlerime fotoğraf eklemek hem görsellik hem de yaşadığımız bir anı simgelediğinden anlam katıyor sürprizime diye düşünüyorum. Daha önce birlikte olan resimlerimizi bastırıp küçük notlarla süslemiş ya da resimlerimizin kolaj halinde oluşturduğu bir poster hazırlamıştım . Bu sefer de ona sevgimi anlatmanın ve yanında hissettirmenin yolunu basit bir fotoroman hazırlamakta buldum yani bir nevi çizgi film mantığı. Yani bir nevi hareketli fotoğraf sürprizi.

 Hareketli Fotoğraf Sürprizi - Hediye

Kameramı çok kısa aralıklarla saniyelerle(profesyonel kamerası olanlar 1/250 den küçük olmalı) diyebilirim çekim yapacağı ayara getirdikten sonra kamera karşısına geçip” Aşkım Seni Çok Seviyorum ” dedim tabii dudak hareketlerimin daha belirgin olmasına ve el hareketleriyle , mimiklerle desteklemeye dikkat ederek.
Arka fonun düz bir zemin olmasına ve olduğunuz yerde sabit kalmaya da özen göstermelisiniz, bu arada şunu diyebilirim bunun için bir dslr makinaya sahip olmak en güzeli. Ortaya yaklaşık 50 resim çıktı bu resimleri küçük bir not defteri boyutunda bastırdım , keserek de aynı boyuta getirebilirsiniz ve basit bir delgeçle deldikten sonra hepsini bu deliklerden kurdele ile bağladım isterseniz kırtasiyeden ciltletebilirsiniz de. yani hızlı bir şekilde oynatınca aynı çizgi film mantığında ortaya hareket eden ben çıktım. :)
Böylece sevgilimin yanında kolayca taşıyabiliceği ve onu çok sevdiğimi yazıyla değil görsel olarak anlatabiliceğim hediyem hazır oldu. Sevgilinize daha önce yapılmamış bir sürpriz yapmak istiyorsanız deneyin derim biraz uğraş gerektiren ama söylemek istediklerinizi yanındaymış gibi iletebilen bir hediye.