30 Ocak 2014 Perşembe

İŞTE BAYANLARIN DİLİNDEN EN GÜZEL SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYELERİ

Bana dogmamis bir bebegin agzindan mektup yazsin , Şöyle başlasın mesela, "Canim annem, ben cok sansli bir bebegim dünyaya sevdigi kadindan bebek getirmek isteyen bir babam ve beni deliler gibi sevdigi adamdan var etmek isteyen dünyalar tatlisi bir annem olucak ve ikiside beni birbirlerine duyduklari askla sevicek..bu 14 subati birlikte gecirin ama bir dahaki seferi ücümüz kutlayalim annecigim..babam ve ben sana asigiz dünyaya gelmeyi dört gözle bekliyorum(: "
 
Bence en güzel hediye ilgidir birlikte güzel ve unutulmayacak bi gün geçirmektir

Özel gün hatırlatma cihazı.

Seni seviyorum deyip gözlerime baksın yeter

Elimi kalbine koyup, onun için atan kalbimin sesiyle ,gözlerimden gözlerini hiç ayırmadan bana o sihirli o her kapıyı açacak olan iki kelimeyi söylemesi yani Seni Seviyorum demesi. İşte benim için en güzel hediye bu.

Kendi elleriyle yemekler hazırlaması ve bana yedirmesi çok güzel olurdu, bulaşıkları beraber yıkar, koltuğumuza yayılır benim için yaptırdığı bütün resimlerimizi slayt şeklinde izlerdik.

Benim icin en guzel hediye zaten onun yanimda olmasii..

Bir kız olarak sevgilimin bana verecegi en güzel hediyesi Ömür boyu beni bırakmadan ellerimi tutarak her zorlu günümde yanımda olmasıdır...gerisi boooşşş....

Bir kutu, ve icinde resimlerimiz, ve kucuk notlar, notlardaysa en mutlu oldumuz gunler, en guzel anilarimiz, en komik anlar, ilk bulusma, ilk tanismamiz , ilklerr ...

14 şubat akşamı beraber izleyebileceğimiz film ve iki kupa kahve .

Romatikliğini hiçbir zaman yitirmeden beni bildiği gibi sevgisini küçük bir süprizle destekleyen aracı ama beni sevgisini gösteren sevgi idade gücü yeteneğinin güçlü olasnı isterdim.

Seni seviyorum cümlesini içten söyleyip manevi değeri olan bir hediye wermek

Sımsıkı tutup ellerimi,bir ömür yanımda olacagını hissettirmesi,bence yeter;)))

O gün yanımda olabilsin ve sadece beni sevdiğini söylesin başka hiç bir şeye gerek yok

Benim için yazdığı şarkıyı söylerken ki halini videoya çekip bana göndermesi.

Kendini getirsin bana en tatli haliyle.

Kapima bir oyuncak ayi biraksin kocaman, kucagina birlikte oldugumuz her sene icin birer kirmizi gul koysun. Gullerin arasina bir mektup ilistirsin ve icine beni ne kadar sevdigini yazsin. Gullerin arasinda bir de bir guvercin cifti olsun, askimizi simgeleyen. Oyuncak ayi da resimlerimizle doldurdugu bir albumun ustunde dursun.

Kuş olsun kafesın ıcını notlarla doldursun beyaz bir kuş saflıgı masumıyetı sımgeleyen muhabbet kusu..
ne tatlı olurdu

...1 paket çikolata,1 kutu aspirin,ve saat...

Çikolata,Üstüne yazılacak not:'En az bunun kadar tatlı olduğun için ve hayatıma tat kattığın için'

Aspirin,Üstüne yazılacak not:Arada birde olsa başını ağrıttığım için:)

Saat,Üstüne yazılacak not:Zamanımı değerli kıldığın için ve tüm anılarımız için:)

Sevgilim sinema salonunu kiralasın salona girerken duvarlarda bi kaç tane resimlerimizden oluşan afişimiz olsun üzerinde aşk sözleri yazan.. ve seyirciler oturmuş filmimizin başlamasını bekliyo olsunlar tabi bende meraktan çatlıyım :) ve ilk buluşmamızdan itibaren görüştüğümüz mekanların kamera kayıtlarından oluşan bi film oluştursun sonundada bana olan sevgisini aşkını anlatsınn :)) ah ah tabi bu bana sürprizde yapılabilir :)


Öncelikle şunu kabul etmek gerekiyor.Eğer Sevgililer Günü dışındaki günlerde, sevgilisinin özel hissetmesini sağlamıyorsa 14 Şubat'ta özel bir şeyler yaparak geçici bir mutluluk sağlanmış olur.Ama her daim özel hissettiren bir erkeğe, 14 Şubat'ta daha da özel hissettirebilmesi için şunu önerebilirim; Avrupa'nın herhangi bir şehrinde tek günlük bir şehir turu, akşam yemeği ve güzel bir otelde konaklama harika olurdu.Kendisi zaten sevgilisi için en güzel hediye olacağından ayrıca bir hediyeye gerek olmadığını düşünüyorum.:Herkesin sevgilisiyle gönlüne göre bir 14 Şubat geçirmesi dileğiyle...