15 Ocak 2014 Çarşamba

Hediye Paketleme

Selam millet! Ocak ayı da yakında bitecek. Benim şubat ayında  hediye göndereceğim fazla tanıdığım olduğundan dolayı paketleme işlemlerine başladım bile. Tabi size de ilham vermek açısından bu fotoğrafları çekmek istedim. Nede olsa 14 şubat sevgililer günü de yaklaşıyor:)

İlk hediyem de minik bir kutu temin ettim. İçerisinde minik şans getirmesi için alınan bir atlı karınca var:) Bu atlı karınca kırılmasın falan diye renkli krepon koydum. Kırmızı siyah bakers twine ipleri ile kutunun etrafını bağladım.Kırmızı minik etiket yapıştırarak biraz daha renkli gözükmesini sağladım. Üzerine dilerseniz yazı yazın, isterseniz farklı şeyler yapıştırın:)
Birde kedili bir düğme yapıştırdım:) 
Düğmeleri: Eminönünden
Renkli ip,krepon ve etiketleri: http://funbou.com/





Bu renkli hediye kağıtlarını netten bulmuştum. Copy Center'dan çıkarttırdım ve hediye paketine dönüştüler:)

Bir ayakkabı kutusunu süsledim. Bunun için japon pazarlarında falan satılan dolaplar için kullanılan yapışkanlı kağıtlardan temin ettim. Metresi 1 bucuk tl falandı. Oldukça kullanışlı.
Pasta ve kekler için kullanılan dantel görünümlü kağıtları pakette  kullanarak farklı bir hava kattım. Kurumuş bir kaç çiçek ve mor renkli bakers twine iple sardıktan sonra bu işlem de bitti:)
İpleri: http://funbou.com/ da bulabilirsiniz.


Sıra geldi sade ve şık bir hediye paketine. Bu hediye paketi sevgili Tshopp'a gidecek:)
Parıltılı bu fon kartonunu kırtasiyeden almıştım.
Saman ipi deniyor sanırım onu da http://www.funbou.com/ dan aldım işime çok yarıyor.
Etiketi tchibo dan almıştım. Minik yoncayı da şekilli delgeçle yaptım:)


Pulu: demetolojidukkan.com 'dan aldım.





Tchibodan aldığım kese kağıtlarının içine kurabiyeler koydum:)
Üzerine japon pazarından aldığım renkli yapışkanlı kağıtla yapıştırarak farklı bir hava kattım. Turuncu bakers twine ipini defunbou.com dan aldım.