2 Ocak 2014 Perşembe

Ev Hediyesi Tablo Sürprizi

Sevgilim eve çıkalı bir hafta olmuştu ve henüz bir hediye bulamamıştım , ne var ev hediyesi almakta diceksiniz ama önemli olan maddi olmasından çok manevi olmasıydı ve aynı zamanda ev hediyesi olabilicek nitelikte olması . Sevgilim eve asılan tabloları panoları çok sever önemli olan zor yapılır olması değil emek harcayıp ortaya güzel şeyler koyabilmek der ve şu dekorasyon sitelerini sürekli takip eder burdan esinlenerek ona kalpli bir pano hazırladım oldukça sevimli bir hediye oldu hem kendim yaptım emek harcadım ve sevgilimin ilgi alanı olan bir konuya dahil olduğum için daha da mutlu oldu :)
Nasıl mı yaptım ?
-Öncelikle bir tane kare şeklinde tahta alıyosunuz. Boyutunu siz karar verin, aşağıda fotoğrafları vereceğim. Sonrasında ortasına kocaman bir kalp çizdim. ve o kalbim kenarlarına çivi çaktım.Ev Hediyesi Tablo Sürprizi
Sonra bunu bir güzel boyadım. Bu sprey boyalardan aldım. sonrasında ise bu yün gibi olan ipler var, onlardan alıp bu kalbin çivilerinden geçirdim hep. bir oradan bir buradan derken aşağıdaki gibi bir görüntü oldu.
Ev Hediyesi Tablo Sürprizi
İhtiyacınız olanlar çivi ve renkli bir ip ve tabi zemin için bir pano. Yapması kolaydı, hem de eğlendim yaparken. he birde şu olay var; ne zaman evine gidip bu tabloyu görsem kendime “vayy be” diyorum :D  hadi kolay gelsin :)
ayrıca yılbaşı veya başka günler için de kullanılabilir bence. Arkadaşa ev hediyesi de olabilecek nitelikte. önemli olan düşünmek ;)