13 Şubat 2014 Perşembe

Sevgiliye Özel En Değişik Hediyeler

Halbuki sevgililik döneminde çiftler ne de romantik olurlar. İlişkilerini evlilikle devam ettirenler de aynı romantiklik de var elbette. Kimsenin hakkını yemeyelim şimdi. Yukarıda bahsettiğimiz genele vurulmuş gözlemler. Neyse evlilik bizim konumuz değil şu anda. Neden bahsediyorduk? He, sevgililik dönemlerindeki romantikliklerden. Hele ki sevgililik dönemlerinin ilk başlarında çiftler birbirlerine karşı o kadar ilgili ve aşk doludurlar ki tam bir sevgi pıtırcığı olurlar. Görenleri kıskandırırlar, bol bol nazar duası okurlar onlar için. İlerleyen dönemlerde de aynı romantikliği devam ettirebilirlerse ne de şanslılardır.

Peki bu romantiklikten kastımız nedir? Tüm gün boyunca, her saniye romantik olmazlar herhalde. Ne o öyle cıvık cıvık ıyy. İnsanın midesi bulanır zaten. Adamı ilişkiden soğutur öyle ilişkiler. Böyle yeri geldiğinde, zaman zaman, hoş romantikliklerden bahsediyoruz. Birbirlerine söyledikleri ya da mesaj olarak gönderdikleri güzel sözler olur, romantik bir akşam yemeği olur, romantik ve hoş bir sürpriz olur, gözlerinin içine dakikalarca bakmak olur.. Bu listeyi uzatabiliriz. Say say bitmez. Romantiklikte sınır yoktur. Hele ki romantik bir akşam yemeğinde, romantik sözler eşliğinde yapılan romantik sürprizi düşünsenize. Finalde de dakikalarca gözlerin içine bakmak olsa mesela. O gece romantiklik sarhoşu olabilirsiniz. Arada da böyle şeyler lazım ilişkilere. Lazım ki arkadaş ile sevgili arasındaki farkı görebilin. Aşkınızı doya doya yaşayın.

Tüm romantik planları yapıp sevgilisine güzel sözler söylemeyi beceremeyen kadın ya da erkekler de olabilir. Gayet doğaldır yani bu. Güzel söz söyleyemiyorsa hemen odun damgası da vurmamalı kimseye. Kimileri yazmakta iyidir, kimileri de konuşmakta. Belki de şansını yazarak denemeli öncelikle. Ama ne yazacak? Aklında o da yok değil mi? Kalbinden geçenleri kelimelere dökemiyorsun değil mi? Tamam, sorun yok biz sizin için biraz döktük. Sevgiliye söylenebilecek güzel sözleri okuyarak ona romantik anlar yaşatın. Kimi zaman şaşırtın, kimi zaman sevindirin, kimi zaman güldürün. İster buradan seçin, ister size bir fikir olsun kendiniz üretin. Konuyu fazla uzatmadan hemen sözlerimize geçelim.

Kalbini Dinle ve Söyle

- O kadar güzelsin ki güzelliğin bozulur diye bakmaya kıyamıyorum.
- Ekmeğe sürünelim çikolatam.
- Hayra yorulan düşlerim ol. Böl gecemi, destursuz gir mabedime, şifa niyetine dokun yüzüme.
- Okyanus gözlerinde boğulmak, güzel saçlarında kaybolmak istiyorum.
- Kokunu ciğerlerime kadar çektim. Artık oksijenim sensin. Bana hayat veren sensin sonsuzum.
- Güldüğünde yüzünde oluşan çukurlar var ya? İşte ölünce beni oraya gömsünler. (Gurbetçi Şaban)
- Melekleri bile senin güzelliğini kıskanır olmuş. Ben neden elden kıskanmayacakmışım?
- Geceme gündüz, gündüzüme güneş, kışıma sıcak, yazıma soğuk oldun nazlı yarim.
- Karabulutların sağanak bıraktığı bedenimde yüzümde açan gökkuşağısın.
- Yağmurdan sonra oluşan toprak kokusundan bile güzel kokun var ve beni o kokusuz bırakma.
- Sen benim öbür yarımsın. Beni bırakırsan yarım kalırım. Yarım bırakma beni nazlı yarim.
- Sen benim için Sonbahar’ın serin kokusu, İlkbahar’ın vazgeçilmez meyvesisin.
- Dönerin son lokmasıyla ayranın son yudumunu denk getirmek gibisin sevgilim.
- Bir şiir yazıyorum içinde sen olan, bir şarkı söylüyorum seni anlatan, bir film izliyorum içinde biz olan. Sen benim hayatımın merkezisin. En güzel filmimsin.
- Seni sokakta maçın en heyecanlı yerinde annesi tarafından eve çağrılan çocuğun masum duyguları kadar seviyorum.
- İskenderimin üzerindeki tereyağ, suflemin içindeki sıcak çikolata, kuruyemiş tabağındaki antep fıstığısın en değerlim.
- Senin her halini seviyorum. Gülerken, ağlarken, sevinirken, üzülürken, kızarken, makyajlı, makyajsız fark etmez. Çünkü her halinle kalbimin sahibisin.
- Ben seni ruhuma, aklıma, gönlüme, kalbime, beynime hapsettim. Seni bırakmam. Sen benimsin.
- Senden sonra tüm kızlar benim hemcinsim.
- Senden başka herkese gözlerim kör, kulaklarım sağır, kalbim taş. Sadece seni görürüm, seni duyarım, seni severim.
- Seni şeker diye çayıma atar içerim.
- Aşkım dikkat et seni kaçırmasınlar. Tatlıcı arabası geziyormuş mahallede.
- Seni gördüğüm gün hayallerimin gerçekleştiğini hissettim. Ama sen bana daha fazlasını verdin. Seni seviyorum.
- Bizim sadece sevgililer günümüz değil, her günümüz özel bitanem.
- Hayatımın geri kalanının sahibi sensin.
- Ağzını burnunu parçalayarak sevmek istiyorum seni. Parçalayım mı?
- Akreple yelkovan gibi olalım sevgilim. Ayrı gibi ama aynı yerde.
- Sana dokunmak, dokunmak çok önemli değil. Kilometrelerce öteden içimdeki sevgiyi hissetmen önemli olan.
- Seni her şeyinle kabul ediyorum. Yeter ki gitme.
- Bilgisayar ekranım gibi hep gözümün önünde, mause'um gibi hep elimin altında ol sevdiceğim.
- Anlamsız hayallerimi anlamlandıran sevgilim, hoşgeldin hayatıma.
- Seviyorum lan seni!
- Buzdolabındaki dondurma kutusunun içinden çıkan sarma gibisin sevgilim. Tam yıkılmışken beni hayata bağlıyorsun.
- Sensiz yarım, seninle tamamım.
- Gözlerin Boğaz Köprüsü’ndeki ışıklardan daha parlak, daha etkileyici.
- Bir sevgiliye ihtiyacım yok, beni sevecek birine ihtiyacım yok, seveceğim birine ihtiyacım yok,  mükemmel insana ihtiyacım yok, suya ihtiyacım yok, yemeğe ihtiyacım yok, uyumaya ihtiyacım yok, gezmeye-tozmaya ihtiyacım yok, nefes almaya ihtiyacım yok, gülmeye ihtiyacım yok, ilgiye ihtiyacım yok, ısınmaya ihtiyacım yok, sabaha ihtiyacım yok, geceye ihtiyacım yok, sevişmeye ihtiyacım yok, konuşmaya ihtiyacım yok, dünyaya ihtiyacım yok, benim, benim sadece sana ihtiyacım var..