22 Şubat 2014 Cumartesi

Manevi Değeri Yüksek Hediyeler


3492Bugün istatistiklere bakarken, bir kişinin arama motorundan sevgililer günü manevi hediye aratmasını yaparak siteye ulaştığını gördüm. İlk kez biri siteye arama motorundan ulaştı zaten ona da ayrı sevindim. :) İşte bu sebeple bu konuya eğilmeye karar verdim… Biraz forumları ve konu ile alakalı siteleri gezdim fakat herkes kişiyi tanımanın çok önemli olduğu üzerinde durmuş, pek değişik fikir veren de olmamış diyebilirim. Üniversitede sınıf arkadaşım zeynep ile, üniversitenin bitimine yakın kendi tasarımımız olan bir kolye ucu yaptırmıştık, yarısı bende yarısı hala onda durur… Buna benzer bir maneviyet taşıması gerekiyordu hediyenin… Manevi hediyeler konusuna biraz daha dalınca olayın iz bırakmak ile ilgili olduğunu da gördüm. Genelde herkes kolaya kaçmış, hanımlara kolye baylara ise saat almış okuduğum kadarıyla… Bence hediyeye manevi değer katan şey hediyenin sunumu… Farzedelim kız arkadaşınıza bir kalem aldınız, ama bu kalemi 4 tane ucan balaona bağlayıp, kırmızı bir kutunun içerisinde kız arkadaşınıza götürüseniz o kalem dünyanın en güzel kalemi olur :) Ya da aldığınız çerçevenin arkasına bir yazı yazdınız bir şiir koydunuz… Hediye sonuçta bu manevi kısmı daha size ait bir şey olmalı… Biz ilkokuldayken, iç içe geçen hediye kutuları pek modaydı, ama gerçekten kocaman bir hediye paketi ile karşılaşmanın keyfi de başkadır… Bu yıl başında iş yerinde çok sevdiğim bir ablam için aslında maddi değeri çok yüksek olmayan bir fincan takımı almıştım. Fakat fincanları ayrı ayrı paketledim bu paketleme esnasında da, fincanların içine küçük kuklalar ve notlar koydum elimde 6 tane paket oldu böylelikle, sonra onları kocaman bir hediye paketinin içine koydum ve paketin içine da kartlar, notlar… Her bir paketi açmak ayrı keyif verdi, en azından ben hediye veren olarak öyle hissettim :) Hediyenizin küçüklüğüne bakmadan onu sunarken, çiçeklerle, balonlarla ve kendinizden notlarla sunarsanız… Bence güzel bir sevgililer günü hediyesi olacaktır. Bu kısa aralıkta yakaladığım değişik bir öneri olursa paylaşmaya çalışacağım.