13 Şubat 2014 Perşembe

En Harika El Yapımı Sevgililer Günü Hediyesi

KALP MOTİFLİ KESE DİKİMİ

Nedense minik kumaş keseler beni hep cezbetmiştir, içlerinde hediye vermek her zaman muhteşem bir sunum olmuştur.O yüzden küçük boyutta hediyeler için ambalaj yerine kendi diktiğiniz keseleri tercih edebilirsiniz.

Yazının devamı BURADA...

MİNİK KALPLERİN DİKİMİ

Aslında bu bir yılbaşı projesiydi ama projenin ana teması 'kalp' olunca sevgililer günü içinde yararlı olacaktır. O yüzden bu sevimli kalplerin dikilişini paylaşmak istedim.

Yazının devamı BURADA...

LOVE - DUVARLARINIZ AŞK İLE SÜSLENSİN

Evimin her tarafını kendi yaptığım şeyler süslüyor, hazır bir şeyler almak benim için çok eskilerde kaldı :) Hal böyle olunca şunu nasıl değerlendirsem bunu nasıl değerlendirsem diye düşünerek geçiyor zaman.Yine böyle bir anda çerçevelerin içine resim koyduğumuz dönemlerin ne kadar geride kaldığını düşündüm, boş çerçeveler bile asılıyor duvarlara..

Yazının devamı BURADA...

TAHTA VE DAL PARÇALARINDAN KALP YAPIMI

Yine dal parçaları yine tahta parçaları yine ben ! Benim evdeki stok bitmedikçe benim projelerin sonu gelmeyecek. Stok biter mi ? İşte buda bir muamma gördükçe topladığım için bitmeme ihtimali yüksek :)

Yazının devamı BURADA...


SEVİMLİ KALPLER

Geçen hafta uzun süredir kendisiyle ilgilenmediğim kasayı öncelikle kırmızı sprey boya ile kırmızıya boyadım :) Aslında kendi ham rengi de çok ama çok güzel ama tahtanın bazı yerlerinde koyuluklar olduğu için boyamayı tercih ettim.

Yazının devamı BURADA...

EL YAPIMI SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYESİ

Bir 14 Şubata daha yaklaştık :) Ben şahsen sevgililer gününü pek sevmem, sanırım sevgilim olmayan dönemlerden kalan gizli bir nefret :) Uzun süredir böyle bir sıkıntım yok ama yinede bana çok ticari geliyor. 


Yazının devamı BURADA...


SEVGİLİLER GÜNÜ HEDİYESİ - RESİMLİK YAPIMI

Sevgililer Günü'ne sevginin günü gibi bakmalı..İnsan hayatta o kadar çok şeyi sevip o kadar çok şeye aşık olabiliyor ki sevgiyi yada aşkı sadece erkek-kadın ilişkisine dayandırmak çok sığ geliyor bana.

Yazının devamı BURADA...


KALPLİ PONPON YAPIMI

Ponpon yapımı konusunda biraz iddialı olduğum doğrudur :) En çok okunan yazılarımdan biri de 'ponpon yapımı' olunca  madem herkes bu kadar ponpon seviyor sevgililer günü için kalp desenli bir ponpon yapmalıyım dedim.

Yazının devamı BURADA...


BARDAK ALTLIĞI YAPIMI

Sanırım herkes gibi sizde eşinizle, sevgilinizle günün en büyük zamanını ayrı geçiriyorsunuzdur. İş yerinde ayrı geçirdiğimiz zaman beraber olduğumuz vakitlerden çok daha fazladır :( O zaman sizde sevgilinize iş yerinde de kullanıp her kullandığında sizi düşüneceği bir bardak altlığı yapabilirsiniz :)

Yazının devamı  BURADA...

ŞARAP MANTARI SÜSLEME

Bugüne kadar hep kadınların uğraşıp yapabileceği hediye alternatiflerini paylaştım. Az da olsa bir erkek takipçi kitlem de var :) Durum böyle olunca onlar içinde bir fikir paylaşmak gerekir diye düşündüm.

Yazının devamı BURADA...

SEVGİLİYE HEDİYE

Keçeyle henüz tanışmadıysanız hemen uygun bir fırsat yaratın ve tanısın derim. Sanırım çalışması en kolay malzemelerden biri ayrıca hayal ettiğiniz her şekle sokmak mümkün. Bu kadar artısının yanında birde fiyatı çok uygun...Yani hem istediğiniz aksesuarları yapabilir hemde çok ekonomik olabilirsiniz.

Yazının devamı BURADA...


SEVGİLİLER GÜNÜ SÜRPRİZİ HAZIRLAMA

Etrafımdaki erkekler 'ya bu şeyleri gösteriyorsun sonra bizim sevgililerimizde istiyor, yapma şunları' deyip duruyor :) Ya aslında sizde yaparsınız dediğimde ufo gören masum köylü gibi 'yok artık' bakışı atıyorlar :) Madem öyle hadi bunu da ben yapamam el yeteneğim yok deyin dedim ve kolay ötesi bir sevgililer günü sürprizi hazırladım.

Yazının devamı BURADA...