22 Şubat 2014 Cumartesi

En Yakın Dosta Doğum Gününde Mektup


Can Dostuma Doğum Günü Mektubu
Hep vardın ama çok geç girdin hayatıma…
İyi ki de girmişsin. İyi ki de geçte olsa her anımda, her sıkıntımda, her mutluluğum da, bedenen yada ruhen yanımda olmuşsun…
Sen benim,
Kocaman annemsin,
Arada mızıkçılık yapan ablamsın,
Kızımsın,
Sen benim KARDEŞİMSİN!!!
Son 4 yıldır ne acılar biriktirdik yüreğimizde, ne acılar erittik gölgemizde… Aynı acılar devam ediyor peşimizde hala, hala bitmez mi bu dertler… Dert dediğin biter, diğeri başlar. Ama bizim dertler eridikçe sertleşiyor, buz kütleleri oluyor…
Ben farklı dinledim seni, ben gibi… Sen farklı dinledin beni, ben gibi… Eksiksizdi herşeyimiz, başkalarına anlatılanlar gibi değil. Sen bana arkadaş geldin, sonra dostum oldun…
Bugün senin doğum günün Bebeğim…
Dileğim bu yıl dilediğin tüm isteklerin ve tüm dileklerin gerçek olsun. Her yeni gün, bir önceki günden daha güzel,  daha huzurlu, daha bol kazançlı, daha sağlıklı ve isteklerine uygun seni mutlu edecek şekilde olsun!
Bak senin için yazıyorum şimdide de. Sadece bir dakika için seni düşünen birinin olduğunu hisset… Şimdi bu hisse sımsıkı sarıl ve ümidini koskoca bir yıl boyunca hiç yitirme!
Canım benim, Doğum Günün Kutlu Olsun. En kötü günlerin geçmiş olsun.
Seni Çok Seviyorum…
Sensiz bir hayatta kime gerçekten “dostum” diyebilirdim bilmiyorum. Arkadaşlar yıldızlar gibidir, onları her zaman göremezsin ama senin için her zaman varolduklarını ve seni düşündüklerini bilirsin. Aramıza mesafeler, saatler yollar dahi olsa da bil ki yanındayım… Senin gibi dosta sahip olduğum için kendimi çok şanslı hissediyorum. Dünyada eşsiz bir güzellik varsa o da  senin kalbindedir. Hayatının bundan sonrası kalbinin güzelliği gibi geçsin.
Yeniden başlayalım hayata ne dersin bugün? Silelim herşeyi, tüm sıkıntıları… Yeni dertler açalım başımıza, yeni belalara bulaşalım. Yeni kazıklar yiyelim hayattan. Ama yeni olsun be güzelim. Eskiler iyice kaşarlandı… Ne dersin?