14 Nisan 2014 Pazartesi

Takım Tutkunlarına Hediye

Zeynep & Mehmet

Rüzgar sesinden çalışamıyorum :( evet tüm hafta haftasonuna doğru rüzgar artacak denmişti, ben de majezikleri stoklamıştım ama bu kadar mı? Arabadan inip binaya yürüyemedim.. Gölü de hiç bu derece dalgalı görmemiştim. Tüm hafta yazı yaşamıştık, belki içimdeki mutluluk da ondandı. Haftasonu da kış geri gelecekmiş. E zaten 19 Mart'ı karsız yaşamak olmaz..

İçimdeki Ankara'dan gitme duygusu bitince etrafımdaki güzellikleri de farketmeye başladım. 
Ofisimin muhteşem göl manzarası :)



Burada çalışmadan önce Bilkent'te çalışıyodum. Ortamı burayla kıyaslanmaz tabi, çok özlüyorum.
Çok kısa bi süre Bilkent'te Zeynep'le birlikte çalıştık. Sonra İstanbul'a taşındı. Kopmadık :) Kendisi İstanbul ikametgah adresimdir. Uzun zamandır Mehmet ve kendisine hediye bişiler hazırlamak istiyordum, bu hafta başardım :)
Galatasaray ikisinin de baskın tutkusu olunca kurabiyeleri de Galatasaray'lı  oldu :) Sonra farkettim, bu aralar ne çok sarı-kırmızı kurabiye yapmışım, neredeyse tüm arkadaşlarım (çok özel istisnalar hariç ) Galatasaraylı :)

Aşağıdakilere de kendi adıma bayıldım :) Şuana kadar yaptığım favori kurabiyelerimden. Paris-İstanbul..
Düğününüze de yaparım inşallah..

Çocukken kendimi farklı zannederdim, sonra büyüyünce içimdeki tepkilerden çevremdeki arkadaşlarıma göre biraz daha enteresan olabileceğimi farkettim. Sonra insanların içine girdikçe aslında çok benzer tepkiler verdiğimizi, hepimizin benzer üzüntüleri olduğunu, çok benzer şeyler yaşadığını, kıskandığını, ağladığını, egolarını, isteklerini, heyecanlarını gördüm.. Sıradanlaştım..
Ama son zamanlarda içimde öyle bi keyif var ki, gerçekten mutluluk duyuyorum hayatımdan.. sahip olduklarıma şükrediyorum.
Sadece bazı isteklerim var hayattan :) Mesela Selçuk Yöntem arkadaşım olsun istiyorum. Dost sohbetler edelim, kadeh tokuşturalım.. Tuncel Kurtiz'le dağ tepe gezelim, otları tanıtsın, bana hikayeler anlatsın istiyorum.. Nejat İşler'i geçiyorum.. ölene kadar Renault reklamı dinleyebilirim onun sesinden..
Mesela Freddie Mercury'i özlüyorum.. Bu klibini görünce de çocukluğuma dönüyorum..
Haftasonu Sibirya soğuğu geliyomuş, gelmesin istiyorum..
Bi de artık şu rüzgar geçsin istiyorum..

Sevgiler :)
Berna