9 Nisan 2014 Çarşamba

Harika Doğum Günü Hediyeleri

Güzel arkadaşımdan Harika Doğum Günü Hediyeleri / Amazing Birthday Presents from My Dear Blogger Friend

  Blogumda hiç belirtmedim ama geçen hafta cumartesi günü benim doğum günümdü. Çok sevgili blogger arkadaşım Gooogoook (Handan) da doğum günümü bildiği için bana çok güzel bir sürpriz yaparak beni inanılmaz mutlu etti ve duygulandırdı ve harika bir gün geçirdik.

 Yayınımı ancak şimdi yapabildim çünkü görselleri hem gün ışığında güzel bir şekilde çekebilmek hem de güzel hediyesini denemek takıp fotoğraflamak istedim. 

  I didn't mention aboout it but last saturday was my birthday. My dear blogger friend Gooogoook (Handan) suprised me and arange a little party for me! We had so much fun. 
And also this amazing handmade necklace and perfume are her presents for my birthday.
She designed this amazing resin rose necklace for me:)))I fall in love with it. 
I also love the Oriflame Dancing Lady perfume, it's so fresh and lovely. Thanks a lot to her again! You can check out her blog and her desings here.



  İlk görseldeki bu inanılmaz güzel  çiçekli kolye sevgili Handan'ın yetenekli ellerinden çıktı. Resin rose hayranlığımı belirtmiştim, o da bu tatlı gri resin rose'lu kolyeyi benim için tasarlamış ve yapmış.



  Sevgili Gooogoook (Handan) kolyenin kutusunu bile elleriyle yapmış(ilk görselde görebilirsiniz), nasıl bir emek, nasıl düşünceli bir insan buradan anlaşılıyor zaten.

  Handan'ın ayrıca bir güzel hediyesi daha vardı o da çok fresh inanılmaz güzel bir parfüm olan ''Oriflame Dancing Lady''. Tam bir bahar yaz kadını gibi hissettim çok tatlı hoş bir koku. Düşünceli arkadaşıma buradan çok ama çok teşekkür ederim. Blog dünyasında böyle insanlar tanıyabilmek çok güzel bir duygu!



  Ben bu kolyeyi çıkarmak istemiyorum onunla uyuyabilecek kadar çok ama çok sevdim!!!  Siz de Gooogoook Handan'ın blogunu ve tasarımlarını merak ediyorsanız buradan ulaşabilirsiniz.

  Herkese mutlu haftalar!