14 Nisan 2014 Pazartesi

Figürlü Pasta Modelleri

Arya'm 1 yaşında..

Evet açıkcası aklım tamamen Pazar günü yapılan seçimler, sonuçları ve etkilerinde olsa da yavaş yavaş toparlanmanın vakti geldi diye düşünüyorum. Zaten tırnaklarımın tümü yendi, dinlenme kararı almış olsam da pazar gününden beri kucağımda telefon, bi elim devamlı F5, diğeri kumandada kanal tarayarak geçiyor. Hayatımın en heyecanlı seçim sonucu bekleyişi oldu. Yapacak bişi yok..
Kıbrıs'a gidişlerime ara verince tamamen pastalarıma konsantre olabildim. Denemek istediğim farklı tekniklerle bi dolu pasta yapabildim :) Spora da aksatmadan aynen devam ediyim diyince bünyem sinyal vermeye başladı.. Sanırım biraz tempoyu düşürmeliyim ama nasıl yapıcam hiçbir fikrim yok..
Bi taraftan da beni besleyen güzellikler yaşıyorum. Mıstık amca Türkiye'ye dönünce tüm aile toplandı, Arya'nın da doğumgününü tekrar kutlamış olduk. Pastasını tabi ki kimselere dokundurtamazdım.
Şimdi bol fotoğraf :)





ve kurabiyeler..





Geçen hafta çok heyecanla beklediğim bi kargo aldım :) Sizinle paylaşmadan edemeyeceğim. El emeğine ne kadar kıymet verdiğimi pek çok kez tekrarlamışımdır.
Gülden'in benim için tasarladığı telefon kapağım :)
Pastacının telefonu da pasta oldu :)

AryaDesignByG ismi ile Instagram ve Facebook'tan yaptığı birbirinden güzel telefon kılıflarını takip edebilirsiniz.

Bugün Marvin Gaye'in doğum günüymüş.. Son 10 dakikasında son cümlem de o olsun..

Yakında "aahh eski bayramlar" da demeye başlıcam kesin ama zaman korkunç bi hızla geçiyor. Bu  miniğin doğum heyecanını dünmüş gibi hissediyorum içimde. Şimdi minicik vucuduyla telaşla koşturuşu, kocaman gözleriyle bakışlarını takip ediyorum.. Farkında olmadan bi bakıcam genç bi kız olmuş.. Yeni yaşın kutlu olsun prenses..

Sevgiler :)
Berna