10 Nisan 2014 Perşembe

Hediye Buz Dolabı Süsleri


Bunlar da Semih'in doğumgününe gelecek misafirler için hazırladıklarım. Günün anısı kalsın istedim dolaplarının üstünde: )

















Önce çarşıdan alpaka kumaş aldım. Siyah tekstil kalemi ile Semih'in isteği doğrultusunda fil çizdim.         -Aslında niyetim Semih'in karikatüre edilmiş bir resmini çizdirmekti ama herşeyi son ana bırakan ben çizecek birini bulamadım.-
Altlarına da yazısını yazıp, kestim. Daha anlamlı yazı yazılabilirdi ama hiçbirşey aklıma gelmedi: (((
Önce kartonlara yapıştırmayı denedim olmadı. Oluklu karton bile çok ince kaldı. Tam boşverip vazgeçecekken Edakesilmiş pleksileri gönderdi. Köşelerini de bizim imalattaki usta traşladı, biraz yuvarlak oldu köşeleri, böylece köşeleri kumaşı kesmedi. Pleksilere kesilmiş kumaşları yapıştırdım. Arkasına iki tane kömür mıktanıs yapıştırdım. Önemli olan yapıştırıcının sağlam birşey olması.Yoksa pleksileri mıktanıs tutmuyor. Çarşıdan aldığım uğur böceklerini de köşelerine kondurdum, tül keselere yerleştirdim.


Öyle aman aman matah birşey değil ama benim hoşuma gitti.