15 Nisan 2014 Salı

El Yapımı Kolyeler



Canım Beetleım beni mimlemiş,konumuz ise kolyelerimiz!Benim çok kolyem var,kolye kullanmayı çok seviyorum,bu yüsden buraya da sadece benim için özle olan kolyelerimi koyuyorum.Bu kalpli kolye benim duruya olan aşkım için...Hamileliğim boyunca boynumdan hiç çıkarmadım,bu kolye benim hamileliğim demek...Bununla ilgili bir postum da vardı zaten...Aaah kuzu aaah!


Bu kolyeyi işyerinde taktığımda arkadaşlarım beni görmeden geldiğimi anladıkları için bana bir isimle hitap ediyorlardı:))Böyle boynunda çanı olan falan:))O yüzden bu kolyemi çok sesli kolyem olarak ilan ediyorum:)

    

Siyah incili çok kullanışlı,inciler aynı boyda olmadığı için avam durmuyor.





Bu ise kayınvalideme hamile olduğum süprizini verdikten sonra bana taktığı kolye,o yüzden anlamlı...
Üstteki kalpli kolye hakiki Oltu taşı,e Erzurumlu kızımızın muhakkak oralardan bir kolyesi de olmalı değil mi?Bu kolye set halinde ablacığımdan bana hediye,alttaki ise gene hamileliğin son zamanlarında kullandığım anıları olan bir kolye...



         
         


Üstteki kolye gene hamileliğimde kullandığım genelde siyah incili olanla birlikte takıyordum,her renkle ve kıyafetle uyumlu hoş bir kolye bu da.Sağdaki halka ise benim kendime doğum hediyem:)Burda pek iyi çıkmamış ama sırf taştan yuvarlak bir kolye,duru ile ilişkimizde hiçbir pürüz olmasın diye,mükemmeliğin sembolü bir daire:)


Bu daa sevgili teyzoşumuzun bize doğum yaptığımızda hastanede boynuma taktığı büyük melek,küçük melek ve nazarlıklı kolye,başka tarife gerek yok sanırım:))

Ben de bu mimi lalciğimin inşallah biran önce geçecek olan rahatsızlığı sebebiyle birazcık sıkıntılı günler geçiren sevgili periciğimize,aslıcığıma,seyhancığıma ve yeni çıtırcık şekercik annecik çokoprensesime ve uzun zamandan beri görüşemediğimizbanucuğuma gelsin...
Bunlar da ilginizi çekebilir: