10 Nisan 2014 Perşembe

Harika Diş Buğdayı Kutlama

Taptatlı Kızımın Diş Buğdayı

Sizlerden çok uzak kaldım biliyorum . Çokta özledim hepinizi ve öyle de merak ediyorum ki neler yapıp neler paylaşıyorsunuz diye. Eşimin işleri sürekli şehir dışı ve yurt dışı olduğundan kızımla neredeyse tek başıma ilgileniyorum. Yardımcılar olsa da anne olarak her şeyde yanında oluyorsunuz . 
Şimdilerde 8,5 aylık oldu kızım . Sanırım çok yakın zamanda bloguma ve sizlere çok daha fazla zaman ayıracağım . Kendi özel yaşantıma bile bu ara vakit bulamıyorum , ne doğru düzgün kitap okuyabiliyorum , ne spor yapabiliyorum , ne sinemaya gidebiliyorum ( çok nadir gittiklerim de oldu ) , ne özel davetlere katılabiliyorum . Yapamadıklarım saymakla bitmez :) kuaför en büyük lüksüm oldu :))))

Neyse çok uzatmayayım , canım kızım ilk 2 dişini çıkardı ve minik bir kutlama yaptık . Sizlerle en azından bu mutlu günümü paylaşayım dedim ;)

Bakalım beğenecek misiniz ? 
                                                                                                       
Diş buğdayı partisi
Hayalet iplerle tavandan sarkıttığım diş süslerimiz
( benim fikrimdi , işimiz dijital baskı olduğundan kendim yaptım )
Dis bugdayi
Kapı süsümüz

dis bugdayi
Masamızın süslemesi teyzemize ait yani canım ablama ;-)
diş buğdayı

diş buğdayı

diş buğdayı

diş

diş buğdayı
Peçete bilezikleri bunları da kendim yaptım.

diş buğdayı
Buğday servisimiz için plastik kadeh alıp üzerlerini süsledim.

Diş Buğdayı

Diş buğdayı
Pastamıza isteğim üzerine pembe tül eklendi sepsevimli oldu  :)

Şaşkın kızım benim :)

Misafirlerimiz içim diş figürlü lokum yaptırdım .

Bu sunum standını da k