11 Nisan 2014 Cuma

Hediyem ve Ayva Kompostosu


Merhabalar....
Canım ablam Derya 'nın düzenlemiş olduğu hediyeleşme etkinliğine son anda katılma fırsatım olmuştu....
Aslında hediyem elime geçeli uzun zaman oldu fakat bazı pürüzlerden dolayı bugün yayınlama fırsatı buldum...
Hediyem sevgili Muazzez hanımdan, Çok şık bir servis tenceresi gerçekten çok beğendim...
Kendisine çok teşekkür ediyorum...

Tabi artık bende adet olduğu üzere hemen Muazzez hanımın bloguna girip gezinmeye başladım:)
Gerçekten çok güzel bir blog tamamen göze hitap eden sunumları ve yemekleri var hepsi birbirinden güzel...
Blogundaki ayva kompostosunu görünce evdeki ayvaları değerlendirmek için harika bir fırsat olduğunu düşündün ve hemen tarifi uyguladum...
Eşimden tam not aldı:))
Malzemeler:
-2 adet ayva
-2lt su
-3 çorba kaşığı şeker (ben 5 kullandım)
-2 adet karanfil
Hazırlanışı:Ayvaları yıkayıp kabuklarını soyun ve küp küp doğrayın (çekirdeklerini ayırın)
Orta boy bir tencerenin içerisine ayvaları,suyu,şekeri karanfil ve ayva çekirdeklerini koyup yaklaşık 20dk kaynatın ve soğuyunca servis yapın...
Afiyet Olsun....