15 Nisan 2014 Salı

Mutluluğun ve Mutlu Etmenin Kısa Yolları







Uslu uslu ofisimde oturuyordum,kargocu çocuk girdi odamdan içeri; "Pretty Cool" dedi "siz misiniz", "Evet" dedim benim, ama dedim içimden,ben kargo beklemiyorum ki,limangodan yaptığım alışverişi teslim aldım çoktan,strawberryninkiler de geldiler,Allah Allah dedim,imzalarken formu,aklıma geldi kargonun nereden geldiği...

Fashion with Ecemcim benden adresimi istemişti bir yazışmamızda,bir de eklemişti,"hiç öyle büyük şeyler değil,içimden geldi sadece,almak istedim,bilsen senin adına Duru için ben bile nasıl bir heyecan besliyorum..."

Benim gözlerim dolmuştu bu yazışma esnasında...Dünyaları vermişti bana, sanki öylece yüreğimin orta yerinde dünyanın mutluluğunu taşıyordum...
Tabii ya,bu kargo ancak Ecemden olabilirdi!

Kargocu çocuğun çıkmasıyla kızlar odama doldular,odamdan çıkan Aaa,yaaa,Canııım sesleri arasında küçük şeyler olduğu iddia edilen kargo paketinin içinden bir sürü kız bebek hediyesi ardı arkasına açıldı.Hepimizin ortak fikri,kargoyu gönderenin hediyelerin poşetine kadar paketlenmesindeki ayrıntılarıyla, ne kadar zarif ve düşünceli olduğuydu.

Bazı şeyler vardır,size kendinizi özel hissettirir.

Bazı şeyler vardır,hayatınızın özel zamanlarında size hiçbir kelimeyle anlatılmayacak tarifsiz duygular yaşatır.

Ve bazı şeyler vardır,ömür boyu unutulmaz...

ps:En sondaki resimde mouseum gelen hediyelerin üzerinde geziniyor.İnternet ve bu sanal alemin böyle güzelliklere vesile olması sizce de çok manedar değil mi?