12 Nisan 2014 Cumartesi

1 Yaş İçin Harika Doğum Günü


Organizyon kimilerine göre basit bir kutlama,  kimilerine göre ise müziğinden o gün takacağı tokanın cinsine/rengine kadar kafa yorduğu detaylı bir iştir.
Ben çocukluğumdan beri 2. söylediğim gruba giriyorum. Küçük bir çocukken bile anneler günü için haftalar öncesinden planlar yapar sabahtan akşama dek süren organizasyonlar düzenlerdim. 3 sene evvel burda da paylaştığım gibi düğünümü de aynı titizlikle, keyifle hazırladım, aynı şekilde nişanımı da ve gene aynı detaycılıkla baby shower partimi ve doğum odamı hazırladım.

Artık anne olmuştum ve sıra bana bu sıfatı veren kıymetli varlığımın 1.yaş doğum günü kutlamasına gelmişti. Aylar aylar öncesinden pinterest ve google araştırmaları yaparak klasörler hazırlandı, mekan arayışları başladı. Birçok firma benimle bu yolda yürüme karar verdi, hepsi teker teker çok ciddi emekler verdi. Bazılarının yeri ise bende çok başka.. Şimdi sizlere teker teker bu organizasyonda emeği geçen kişi ve firmalardan bahsetmek aynı zamanda da bu harika partiden fotoğraflar paylaşmak istiyorum, buyrun :)


Partini Paylaş by Honey Bunny; Hani bazı insanlar vardır kapıdan girdiğiniz onu ilk gördüğünüz andan itibaren hep tanıyormuşsunuz gibi gelir. İşte bu harika iki bayanla da tanıştığımda aynı şeyi hissetmiştim. Deniz ve Merve beraber çalışmaya karar verdiğimizde beni ofislerine davet ettiler, ben onlara telefonda nasıl birşey istediğimden aşağı yukarı bahsetmiştim. En az benim kadar heyecan duymaları beni onlarla çalışmaya daha da ikna etmişti. Ofislerine vardığımda ne kadar doğru bir karar verdiğimi anlamıştım. Bu harika bayanlar telefonda bahsetmiş olduğum temaya uygun ellerinde ne varsa tüm odayı dekore etmişlerdi. Böylesi bir özen bile bu yolda onlarla yürüceğime dair karar vermemi sağlamıştı. Aylardır benimle en ufak bir detayı bile sadece ben arzu ediyorum ve öyle hayal ediyorum diye yapmaya çalıştılar. İyiki varsınız kızlar, iyiki sizleri tanıdım..




















Queen Konsept; Didemcim. Diyorum ve susuyorum. İnan bana ne yazağımı bilemiyorum bile. Gecenin onikisinde bile tasarım konuştuk seninle. Bunun şu kenarı, diğerinin bir ton açığı, koyusu... Özel günümde daha da özel bir kadın gibi hissetmemi sağladın. Hiçbir ricamı, kaprisimi, hayalimi havada bırakmadın. İyiki eskiden beri hep takipteydin beni, iyiki mailler atmıştın konuştuk dertleşmiştik ve iyiki seninle bir de böyle bir iş yapmaya karar verdik. Ne iyi yaptık! Davetiyemizi ve partide yer alan tüm basılı tasarımları çalıştığın için, harika işler çıkardığın için çok teşekkür ederim canım. Sen olmasaydın bu parti bu kadar güzel olamazdı!