25 Nisan 2014 Cuma

Sağlık En Güzel Hediye

Bayram, bayram derken bir bayramı daha geride bıraktık.Antalya'da bol güneşli günler  ve  sevgili blogger arkadaşım Colors of Angel blogu sahibi Ebru'cum ile keyifli bir  bayram sabahı yaşadık.Detayları en kısa zamanda yazacağım.
Malum daha önce bu yazımda da yazdığım üzere, bayram öncesi bir süre rahatsızlığım sebebi ile ofiste değildim.12 günlük  aradan sonra, bugün ofiste ilk günümü yaşıyorum.Allah kimseyi yatırmasın, gerçekten işimi özlemişim...
Günün süprizini bugün bana Ofisten arkadaşım Sevgili Nevin yaptı.Masama gelince benim için özel  bir notla beraber, şirin bir hediye beni bekliyordu.Paşabahçeden alınmış hoş bir kahve fincanı ve yanına  kurabiye de koyabileceğim şık tabağı.İnanılmaz mutlu oldum.Canım arkadaşım, harikasın , tekrar teşekkürler...Yüzümde sebebi olduğun gülümseme umarım hayatın boyunca hep seninle olur:)


İnsan, hastalık atlatınca aslında çok iyi bildiği bir gerçeği tekrar hatırlıyor.Sağlıklı olmak gibisi yok.Veeeeee  " Hayat en güzel Hediye! "...
Hediye paketimin üstünde iliştirilmiş bu  etiket ve yonca keçe,  şimdi masamın yanında bana  eşlik ediyor. Evet Canlar, gerçekten " Hayat en güzel hediye", lütfen kıymetini bilelim, gereksiz konular için hem kendimizi hem de sevdiklerimizi üzmeyelim!