11 Nisan 2014 Cuma

Keçeden Yaka Hediyeleri

Hediyem geldi: Keçe yaka ^.^


Dün çok güzel bigündü. 
Kendisine Keçe perisi dediğim, her ne kadar yüzyüze tanışmamış olsak da aylardır birbirimizi bloglarımız sayesinde biliyor olduğumuz bir arkadaşım bugün bana el emeği göz nuru bir hediye yolladı.
Estasarimelif blogundan belki bir çoğunuzun bildiği o hoş ve güzel öğretmen, hayatını keçelerle güzellikler yaratmaya adamış yüzü hep gülen insan.
Blogger olmanın en güzel yanlarından biri de sanırım böyle güzel insanlarla bağ kurabilmemize izin veriyor olması.

Bigün bir mail geldi.
Nesnelerin ruhu olduğu olduğuna inandığım, onlara anlam yüklediğim ve herbirini ayrı önemsediğimi fark eden canım arkadaşım bana bir hediye yapmaya karar vermiş,
"en sevdiğin rengi söyle, sana senin zevkine göre bir cici yapayım" dedi ^.^

Keçeyi sadece peçeteliklerden ve şapkalardan ibaret sanırken dün gelen postayla birlikte aslında ne harikalar yaratılabileceğini de görmüş oldum!

Keşke paketi açarkenki mutluluğumu o da yakından görebilseydi diye geçirdim içimden, ama sonra düşündüm de "fotoğraflarım ben de" dedim.
Hediye paketi bile o kadar orjinal bir kutuyduki, çiçek gibi açılıyodu:)
İçinde en içtenlikle yazılmış notuyla birlikte hem kolye olarak takabileceğim, hem de yaka yapabileceğim cicim duruyodu.

aşama aşama paylaştım ben de bu anı.






Kolye gibi takınca böyle bişi oluyo ^.^
Kızım da arkadan bi beni izliyo, bi yerdeki kutuyu süzüyo, acaba oynamama izin verir mi? diye de hesap kitap yapıyo içinden :))


Yaka yaparsak da böyle cici bir bebe yaka oluyo:)