4 Nisan 2014 Cuma

En İlginç Hediyelik Eşyalar


Bunlardan İstiyorum! Bir bloga yaptığım ziyaret sırasında, takip ettiğim link beni bugün ilginç hediyelik eşyaların olduğu müthiş bir siteye götürdü. Gerçekten daha önce bu siteyi tanımıyordum. Gezdikçe gezesiniz gelecek, "arkadaşıma nasıl bir hediye alsam?" sorusunu bence daha az kullanacaksınız; çünkü gerçekten geniş bir ürün yelpazeleri var. Ben yaklaşık 20dk gezdim. Aklımda birkaç fikir dahi oluştu, en uygun hediyeleri şöyle aklımın bir köşesine yerleştirdim. Güvenilir de bir siteymiş, tanınıyor da.. Nereden mi bahsediyorum?

Bunlardanistiyorum.com'dan bahsediyorum.. Sitede gerçekten farklı kategorilerde birçok ürün var. Hediye almak için kesinlikle uğramanız gereken bir site. Karşıdakinin sevebileceği bir şey bence mutlaka bulabilirsiniz :) Hobi, oyuncak, eğlence, konfor, dekor, tasarım, ofis, koleksiyon.. gibi kategoriler bulunuyor.

Teslimatlarının da hızlı olduğu söyleniyor. 1-2 gün içerisinde ürününüz elinde olabiliyormuş. Bunca şey söyledikten sonra, en ilginç hediyelik eşyaları bulabileceğiniz bu sitede fiyatlar nasıl? 5-10 TL arası ürün de var ama oldukça az miktarda. Açıkçası cebinizde 20-50 TL arası bir para varsa; sizi birçok ürün karşılayacaktır. Bu fiyat aralığında birçok çeşit bulunmakta. 50-100 TL'niz varsa daha teknolojik ürünlere ya da hacimce daha büyük tasarımlara da paranız yetecektir.

Gözlemlerim bu kadar.. Daha ürün aldım mı? Hayır, ama ilk işim düştüğünde alacaklarım belli, onlardan birini seçerim. Yazı boyunca hediyelik dedim ama kendinize de hediye edebilirsiniz hani :D Ben sadece hediyelik için gerçekten farklı şeyler var diye bu çizgide yazdım, yoksa aslında bir alışveriş sitesi bu da. Bunlardan İstiyorum.com, ama ben harbiden bunlardan istiyorum :D