9 Nisan 2014 Çarşamba

Kendinize Şık Tırnaklar Hediye Edin

Güzel bir nude/ten rengi oje arayışım bir süredir devam ediyor ama bu tonlarda seçenek çok olmasına rağmen ben istediğim tarzdaki ojeyi bulmakta zorlandım. Aşağıda belirttiğim 4 markayı da denedim. Sizin kullandığınız nude/ten rengi hatta somon rengi ojeleri de çok merak ediyorum lütfen paylaşın benimle:))))


ten rengi oje çeşitleri

1- Essence Nude Glam: Şu meşhur Essence ojeleri ve Nude glam serisini ilk kes deniyorum. Ama benim aldığım oje bozuk diye düşünüyorum. Ojeyi sürmekte çok zorlandım dalgalı dalgalı oldu ve gece sürdüm ertesi gün öğlen uçları soyuldu.
Fiyatı: 2,5 TL

2- Pastel 73: Aralarında hem ton olarak hem de kalite olarak daha iyi diyebileceğim bir oje. Rengi somona kaçan bir nude; fırçası biraz daha geniş olsa sürümü daha iyi olabilirdi ama genel olarak Pastel'in ojelerini seviyorum.
Fiyatı: 2 TL

3- Flormar Plus Quartz 10: Yine bozuk olduğunu düşündüğüm bir oje bu. Tonu çok güzel ama ne zaman Flormar'ın plus Quartz serisiden alsam süremiyorum dalgalı bozuk bir kıvamda oluyor. Anlamadım sorun aldığım yerde mi? yoksa bu seride mi?
Fiyatı: 1,5 TL

4-NYC Expert Last Nail Polish: Bu markayı ilk kez deniyorum, Watsons'da görünce ve 7 gün dayanıklılık iddiası olunca denemek istedim. İyi ki almışım cidden güzel bir oje. Fırçası kalın sürümü rahat, daha hızlı kuruyor. Bu tarz ojelere göre fiyatı da iyi 3,5 TL. Ama bu renk biraz şeffaf bir ten rengi yani French Maniküre uygun.


matlaştırıcı oje nasıl uygulanır

    Matlaştırıcıyı da ne zamandır denemek istiyordum. Sevgili blogger arkadaşım gooogoook bu yazısında ışık grisi bluzüyle, ışık grisi ojesini matlaştırıcı uygulayıp kombine edince çok beğenmiştim. Hatta hemen ondan görüp matlaştırıcı aradım ama bulamamıştım sağolsun o da bana bir tane alıp hediye etti. 

  Görsellerde Nude ojelerden en sevdiğime yani Pastel 73'e Flormar Matifying Top Coat yani matlaştırıcı uyguladım. Aslında daha farklı renklerde matlaştırıcı uygulaması kendisini daha fazla gösterebilir ama ben bu somon renginde de çok sevdim, yumuşacık birşeymiş gibi görünüyor sanki. Farklı renklerle deneyen arkadaşlar fikirlerinizi bekliyorum:)))