11 Mart 2014 Salı

Hediye Etmek Kadar Hediye Almak


Son zamanlarda hep güzel şeyler var hayatımda demiştim. Buna şimdi güzel bir çift hediye de dahil oldu. Sevgili Nihan Sarı'nın blogunu tesadüfen keşfettim bir gün bloglar arasında gezinirken. Kardeşim de grafik tasarımcı olduğu için dikkatimi çekti blogu ve inceledikten sonra favori bloglarım arasına kattım. Tam da o sıralarda kendisinin düzenlediği bir hediye çekilişi vardı. Normalde şanssızımdır ama içime doğdu sanırım, katıldım ve kendi eseri olan kitapları benim oldu :)



Ne yalan söyleyeyim kendisiyle irtibata geçtiğim andan itibaren kargomu heyecanla bekliyordum ve bugün bana ulaştılar :)




Hediyelerim çok güzel bir şekilde paketlenmiş ve ricam kırılmayarak adıma imzalanmışlardı. Kendisine güzel dilekleri ve bu güzel kitapları için buradan bir kez daha çok teşekkür ediyorum.












Bu güzel hediyeler günümü aydınlattılar. Hediye vermeyi çok seven biri olarak diyebilirim ki hediye almak da çok hoş, hem de hiç beklemediğiniz bir anda.

En kısa zamanda kitaplarımı büyük bir heyecanla okuyor olacağım. Yorumlarımı da sizlerle paylaşacağım. Nihan hanıma ve İzmir'e sevgilerimi gönderiyorum.