21 Mart 2014 Cuma

Dekorasyon Önerileri


Bu aralar ev dekorasyonu ile yakından ilgilenmeye başladım. Ne de olsa evlilik yakın.
Evini yenilemek isteyen yada evlenmek üzere olan herkes gibi benimde kafamda bir çok soru var. Bu sorularıma cevap bulabilmek için ev dekorasyonu ile ilgili dergileri alıp fikir edinmeye çalışıyorum. Tam bu noktada söylemek isterim ki, şahsi fikrimdir, 'Evim' dergisi diğer dekorasyon dergilerine göre daha tercih edilebilir nitelikte. Dergide beğendiğiniz bir eşyaya sahip olmak isteseniz yurt dışından satın almanız gerekmiyor. Herkesin kolaylıkla ulaşabileceği ve Türkiye' de bulunan markalardan örnek ev dekorasyonları hazırlıyorlar. Dekorasyona her ne kadar ilgim olsa da bu konuda uzman biri değilim ve belli bir tarzı ve kimliği olan bir ev dekore etmeye kalkışmak riske girmek olsa da gerçekleştirebilmek istiyorum.
 Bu fotoğraflar rastgele seçilmiş modern tarz ev dekorasyon örnekleri. Ancak baştan aşağı modern döşenmiş bir ev bana soğuk geliyor nedense...


Aşağıdakilerse çok çok beğendiğim ancak şuan için cesaret edemediğim country tarz dekorasyon örnekleri...



Beyaz yumuşak hatlı romantik mobilyalar ile toz pembeuçuk yeşil ve mavi tonlarıyla renklendirilmiş minik çiçek desenlerine bayılıyoruuuuuum!
Benim düşüncem bu tarzı biraz daha modernize etmek, ancak bunun nasıl olacağı ile ilgili kaygılarım var...
Sevgili blog dostlarım,az buçuk da olsa dekorasyona ilginiz varsa fikir ve yorumlarınıza ihtiyacım var.