21 Temmuz 2015 Salı

Seni seviyorum diyemeyenlere alternatif 5 söz

Seni seviyorum demek kimi insanlar için telaffuz etmesi zor bir sözcük olabiliyor. Siz de seni seviyorum diyemeyenlerdenseniz işte alternatifleri...

Seni seviyorum diyemeyenlere alternatif 5 söz
Hepimiz için önemli olan “Seni Seviyorum"sözü kimimiz için tüm yoğunluğuyla hissedilse de söylenmesi zor olabiliyor. Bu iki kelimeyi söylemekte zorlanıyorsanız, işte ilişkinizde aynı etkiyi sağlayacak 5 söz:
Bunu başarabilirsin: İlişki bazen takım tutmaya benzeyebilir. Siz tabii ki partnerinizin takımındasınızdır, hatta amigo takımının liderisinizdir. O zaman ona tüm desteğinizi gösterip başarabileceğine inandırmanın vakti geldi.
Seninle gurur duyuyorum: Dünyada bu söz sonrasında yelkenleri suya indirmeyecek kişi yoktur. Bu sözle karşınızdakinin içindeki küçük çocuğu açığa çıkarabilirsiniz.
Çok güzelsin: İlişki boyunca pek çok övgüde bulunuruz ancak “güzellik” kelimesi pek çok yönü kapsamasıyla bir ilişkideki sarfedilmesi gereken en önemli sözlerden biri.
Seni takdir ediyorum: Takdir etmek ve edilmek, sadece bir ilişkide değil tüm bir yaşam boyunca en önemli olgulardan biridir.
Seni destekliyorum: Bazen desteklediğinizi tavırlarınızla göstermek yerine sözle de pekiştirmeniz gerekir. Destek olmak adına yapabileceğiniz bir şey olmadığı zaman bile bunu söylemeniz yeterli.

Hiç yorum yok: