22 Nisan 2015 Çarşamba

Sevgiliyi Yemeğe Davet Etmek

Sevgilinizi eve yemeğe çağırıyorsunuz… İlk yemek olsun, ikinci yemek olsun yada 53972. yemek olsun, hepsi özel olmalıdır. 
Ona belki dünyanın en lezzetli yemeklerini yapamıyor olabilirsiniz fakat, en sevgi dolu yemekler olacağına eminim. Sevgi=Tat denkleminden de yola çıkarsak, dünyanın en tatlı yemeğine de sahipsiniz demektir artık 
 Neyse buyrun akşam yemeği için neler yapılabilir bakalım;

Kalp sucuklu ev yapımı pizza.
Kız arkadaşımı akşam yemeğe çağırdım

Küçük hamurlar bana yetmez derseniz, büyük boy pizza 
 Unutmayın büyük hamuru da kalpli yapabilirsiniz, dominos’un vardı bir ara.
Erkek arkadaşa akşam yemeğinde ne pişer

Yok ben çok hamaratım, çorba veya zeytinyağlı güzel bir yemek yaparım derseniz;
Sebzeleri kalp şeklinde yapmak. Nasıl olduğunu resimlerden takip ederek görebilirsiniz.
Sevgiliyi yemeğe davet etmek
İşte sevgilinize, eşinize, kız veya erkek arkadaşınıza yemek hazırlamak -sevgi dolu- bu kadar basit. Durum bu iken, niye hala duruyorsunuz ?
Şimdiden elinize sağlık. Resimlerinizi bekliyorum. 

Hiç yorum yok: