29 Ocak 2015 Perşembe

100 DİLDE SENİ SEVİYORUM KAVANOZU

Annenize, sevgilinize, eşinize ya da dedenize Seni Seviyorum demek istiyorsunuz ama bu yetersiz kalıyorsa o zaman 100 Dilde Seni Seviyorum Kavanozu ile Seni Seviyorum u 100 dilde deyin! Sevdikleriniz 100 dilde Seni Seviyorum kavanozu nuzu aldığında onu gerçekten çok sevdiğinize emin olacak.

Almanca Seni Seviyorum: Ich liebe dich
Alsakça Seni Seviyorum: Ich hoan dich gear
Amharikçe Seni Seviyorum: Afekrishalehou
Apaçice Seni Seviyorum: Shetne she-n zho-n
Arapça Seni Seviyorum: Ohiboke
Arnavutça Seni Seviyorum: Te dua
Azerice Seni Seviyorum: Men seni sevirem
Baskça Seni Seviyorum: Maite zaitul
Bengalce Seni Seviyorum: Ami tomake bahlobashi
Birmanyaca Seni Seviyorum: Chit pa de
Bolivyaca Seni Seviyorum: Qanta munani
Boşnakça Seni Seviyorum: Volim te
Bulgarca Seni Seviyorum: Obicham te
Chamoruca Seni Seviyorum: Hu guayia hao
Cheyennece Seni Seviyorum: Ne mehotatse
Chichewaca Seni Seviyorum: Ndimakukonda

 Farklı dilde seni seviyorum örnekleri yukarıdaki gibidir ;Sizde sevdiklerinizi etkilemek istiyorsanız bu anlamlı hediyeyi göz ardı etmeyin !
Sevdiklerinize artık 100 dilde seni seviyorum diyebileceksiniz! İster annenize, ister sevgilinize, ister eşinize isterseniz de anneannenize ya da teyzenize 100 Dilde Seni Seviyorum Kavanozu nu hediye edersek onları gerçekten çok sevdiğinizi gösterin. 100 dilde seni seviyorum mesajlı kavanozu alan sevdikleriniz onları ne kadar çok sevdiğinize emin olacaklar

100 Dilde Seni Seviyorum mesajında 100 popüler dilde Seni Seviyorum yazmaktadır. Hangi dilde Seni Seviyorum dediğiniz mesaj kağıdında yazmaktadır. Kavanoz kırmızı kurdeleli olup, içinde aşağıda yazan 100 dilde Seni Seviyorum notları bulunmaktadır.

Hiç yorum yok: